Monday, October 24, 2016

Forex Ai Autotrader V 4 0

Forex-AI AutoTrader is 'n gevorderde Meta Trader 4 kundige gebruik te maak van Kunsmatige Intelligensie. Dit kan die patrone van bewegings baie leer vinniger en beter as 'n mens. Dit bestudeer en dan die ander mark en vind die patroon in daardie mark beweging sowel. Na aanleiding van hierdie, dit lyk op die korrelasie tussen die valutamark en die ander mark. Die gebruik van tradisionele aanwysers soos MACD, RSI, Moving gemiddeldes, staan ​​jy nie 'n kans teen die gesofistikeerde tegnieke wat deesdae in diens van professionele handel huise. Tradisionele aanwysers is altyd vertraag en jou vertel wat reeds gebeur het, maar nie wat is geneig om te gebeur. 90 mense om geld te verloor op die Forex mark, omdat hulle glo dat tradisionele wysheid, die gebruik van tegniese aanwysers, grafiek patrone of ekonomiese nuus sal lei tot winsgewende handel. Wel, nie meer nie. Om die mark te klop wat jy nodig het 'n kragtige instrument wat 'n stap vorentoe van die kompetisie. Forex-AI Autotrader is 'n unieke stuk tegnologie wat jy net gee dat Forex AI AutoTrader het ek 'n afskrif van Forex-Ai Autotrader ontvang van Gary White forex-ai / eis om 'n revolusionêre nuwe Forex Autotrader stelsel wat gebruik maak van Kunsmatige Intelligensie wees. Daar is 'n paar van hulle rond en hulle het almal iets in gemeen. As jy die stelsel te versprei om 'n klomp mense en hulle is almal handel op grond van die sein, die stelsel uiteindelik nie meer werk nie, so ek was 'n bietjie skepties oor die nuwe sowel. Dit lyk na 'n redelik eenvoudige stelsel op die eerste, geen aanwysers, net 'n gedetailleerde handleiding oor hoe om die deskundige adviseur vir die MetaTrader4 platform en hoe om die stelsel op te lei elke maand te installeer. Wanneer ek kyk na dit in meer detail, het ek twee hoof verskille egter tussen hierdie en ander stelsels wat ek tot dusver gesien het. Die Forex-Ai stelsel blyk om op te tree soos 'n mens, in 'n goeie manier. Toe ek opgelei is dit gebaseer op die instruksies wat ek ontvang het, is dit opgetrek met ongeveer 5-6 bruikbare opstel parameters ek kon kies. Ek getoets het twee van die aanbevole opsies en hulle het altwee blyk soortgelyke winsgewend te wees, ten spyte van die feit dat hulle het my verskillende handel seine. Dan opgelei ek dit weer en tot my verbasing die 4 bruikbare parameters wat die stelsel aanbeveel weer was anders. Hoe vreemd. Die bestuur van die stelsel met een van die 4 bruikbare parameters die stelsel my gegee, ek bestuur nog wins te produseer met 'n ligte variasie van die vorige twee. Alhoewel ek glo dat slegs 'n paar dekades van die Forex-Ai pakkette is uitgedeel word vir hersiening, (so ek don t regtig weet hoe goed dit voer wanneer dit gebruik word in massas) dit lyk vir my hierdie stelsel kan nog steeds werk indien daar is baie van ons wat dit gebruik. Die ander verskil ek gevind is dat Gary White sterk handleiding handel agtergrond moet hê, nie net uit die AI wêreld. Baie beginner handelaars versuim om te besef dat die voorspelling van prysbewegings van die verlede prys geskiedenis homself sal nie werk nie. Die Forex-Ai stelsel gebruik EURUSD, Goud en ru-olie pryse as 'n minimum in die poging om die prys van EURUSD bepaal. Hoewel daar dalk ander binne truuks, vir ooglopende redes, hulle Weren t aan my geopenbaar. Dit het ook 'n ingeboude geldbestuur. Jy kan jou risiko vlak ingestel en kan kies om vaste persele of persentasie van jou portefeulje te handel. Tydens my toets gebruik ek die verstek geldbestuur opsie, wat 'n veranderlike baie grootte, gebaseer op die portefeulje waarde. Die Forex-AI stelsel blyk 'n eenvoudige stelsel gebruik word vir Forex beginners om 'n voorsprong te kry. Dit is goed dat dit 'n basiese geldbestuur gebou in, wat voldoende is in die meeste gevalle. Die mees onverwagte ding is egter dat in teenstelling met enige ander stelsels, dit kan anders werk vir elke gebruiker en elkeen van hulle kan winsgewend handel te dryf. En natuurlik om 'n AutoTrader stelsel dit dwing dissipline op jou. Dit handel dryf net een geldeenheid paar EURUSD, maar ek is meegedeel, ander geldeenheid pare is in die pyplyn. Dit kan so 'n slegte Moenie dink as jou portefeulje grootte kleiner is as sê 20-30K. Die gebruik van groter 100K rekeninge maar ek sou wou hê om te diversifiseer om risiko te verminder. So ek dink dit is veilig om te sê dat die Forex-Ai stelsel soos dit nou vandag is ontwerp vir 30K of minder portefeulje groottes. Dit is nog steeds 'n swart boks, sodat jy nie regtig weet hoe dit werk afgesien van wat jy dink wat gebaseer is op die parameters wat jy nodig het om te stel, en dit is dat dit gebruik maak van die Gold en ru-olie pryse in toevoeging van die EURUSD om 'n voorsprong te kry . Komende. Outomatiese forex, Beste forex makelaar, Best MT4 aanwyser, Best MT4 EA, valuta handel, Forex rekening Forex Partner, Forex waarskuwings, Forex Boeke, Forex Brokers lys, forex makelaar resensies, Forex kalender, Forex kaarte, forex valuta handel, forex data, forex dag handel, forex demo rekening, forex onderwys, forex voorspel, forex forum, forex fundamentele ontleding, forex inligting, forex maklik gemaak, forex managed rekeninge, forex mark, forex mini, forex mini rekening, forex mini handel, forex nuus , forex nuus handel, forex opsies, forex platform, forex aanhalings, forex tariewe, forex dienste, forex seine, forex sagteware, forex verspreiding verbintenis, forex strategieë, forex stelsels, forex tegniese ontleding, forex natuurlik forex uur, forex mentor, forex platform, forex seine, forex sagteware, forex strategieë, forex stelsel, forex opleiding, gratis forex kaarte, FX platforms, FX handel, Global forex, Hoe om buitelandse valuta handel, leer forex, Bestuurde Forex, geld maak met forex, aanlyn forex Disclaimer: Ons is die verskaffing van inligting wat ingesamel uit die web in die vorm van skakels na ander webwerwe in die web. Ons is nie die Cracker. Vir 'n veilige prestasie en ondersteuning asseblief die oorspronklike van die gemagtigde verkoper en ondersteun oorspronklike produkte. As jy die eienaar van 'n EAS, Indicators, E-boeke, hier gelys Systems en wil die vermelding moet verwyder, pls pos na Gmail infoagathi. Ons maak geen voorstellings of waarborge van enige aard, uitdruklik of geïmpliseer, oor die volledigheid, akkuraatheid, betroubaarheid, geskiktheid of beskikbaarheid met betrekking tot hierdie blog en die gekoppelde webblad of die inligting, produkte, dienste, of verwante grafika vervat op hierdie blog en die gekoppelde webblad vir enige doel. Enige afhanklikheid jy op sodanige inligting te plaas is dus streng op eie risiko. In geen geval sal ons aanspreeklik wees vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, indirekte of gevolglike verlies of skade, of enige verlies of skade hoegenaamd wat voortspruit uit verlies van data of winste of verliese wat voortspruit uit of in verband met, die gebruik van hierdie blog. Deur middel van hierdie blog kan jy 'n skakel na ander webtuistes wat nie onder die beheer van ons. Ons het geen beheer oor die aard, inhoud en beskikbaarheid van daardie terreine. Die insluiting van enige skakel impliseer nie noodwendig 'n aanbeveling of onderskryf die menings wat binne hulle.


No comments:

Post a Comment