Tuesday, October 18, 2016

Algo Handel Strategieë Forex

Outomatiese forex Die volgende is 'n omvattende lys van outomatiese forex makelaars. Jy kan verseker wees dat die outomatiese forex resensies hieronder gelys is gevoer met die uiterste vlak van professionaliteit en objektiwiteit. Ons sterk aanbeveel dat jy lees hierdie resensies, maak 'n demo rekening met 'n paar verskillende outomatiese Forex-handelaars, en slegs dan open 'n ware rekening met die outomatiese handel diens wat die beste by jou behoeftes. N blik op die Top Algorithmic handel platforms Wanneer dit kom by die keuse van 'n outomatiese forex makelaar dit is belangrik om die algoritmiese handel sagteware wat aangebied word deur elke maatskappy te toets. Terwyl baie aanspraak op soortgelyke dienste aan te bied, die werklike uitvoering van die algo handel verskil van makelaar makelaar. Net so, die geldeenheid pare beskikbaar wissel tussen verskillende dienste, so dit is belangrik om te kyk wat algoritmiese handel platforms bied die pare wat jy belangstel in her. Algorithmic handel platforms wat deur forex stelsels Volg 'n gedefinieer stel instruksies vir die plasing van 'n handelsmerk orde. Die doel van die algoritmiese handel program is om winsgewende geleenthede te identifiseer en outomaties plaas die ambagte ten einde winste teen 'n frekwensie en spoed wat nie gedoen kan word deur 'n menslike handelaar genereer. Forex outomatiese stelsels is ook ideaal vir handelaars wat wil voordeel trek uit geleenthede in die mark sonder om gekoppel is aan die markte te alle tye. Maak nie saak watter rede jy vir die keuse van algoritmiese handel sagteware, sal daar 'n groot moontlikheid vir jou. Al wat jy hoef te doen, is kyk rond. Tradeo is die sosiale handelsvennoot van FXGlobe Ltd, 'n ten volle gelisensieerde Investment Services Company (registrasienommer HY 254133) gemagtig en gereguleer word deur die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC). Gestig in 2012, Tradeo is 'n STD makelaar wat 'n gasheer van sosiale funksies bied. Tradeo kombineer sosiale handel met 'n gevorderde, sinergistiese verhandelingsplatform, maak Tradeo s SocialTrader een van die eerste platforms om beide sosiale en handel uitvoering ten volle te integreer binne dieselfde visuele koppelvlak. Die AvaTrade AutoTrader is 'n handel stelsel wat 'n rewolusie in die aanlyn handel in die mark het 'n beroep. Handelaars kan neem voordeel van die betroubaarheid van 'n hoogs gerespekteerde Forex makelaars te neem in samewerking met handel strategieë van globale handel leiers. Hulle kan kies uit 'n wye verskeidenheid van strategieë en die koop van die strategie wat die beste presteer het in 'n gekose tydperk. Sodra hulle 'n bepaalde strategie gekies het, dit begin om te koop en te verkoop bestellings outomaties uit te voer in sy forex rekening. ZuluTrade, gestig in 2007, is geskep om handelaars in staat stel om hul kennis te deel met mense wat belangstel in hul strategieë. In die strengste sin, is ZuluTrade beskou as 'n Forex Autotrading platform, want dit laat handelaars om outomaties die ambagte van ander in hul eie verhandelingsplatform kopieer. Baie ook oorweeg om dit 'n sosiale handel platform, maar omdat handelaars kommentaar en terugvoer kan verlaat en sien live feeds van ander handelaars aktiwiteite. FxPro SuperTrader is 'n onlangs bekend gestel is Forex en CFD platform geskep vir beide beginners en ervare handelaars om toegang tot die FX mark te kry. FXPro SuperTrader word deur FxPro Financial Services Beperk wat gemagtig is en gereguleer word deur die Ciprus Securities and Exchange Commission. FXCM Holdings, het LLC is gelys as een van die vinnigste groeiende maatskappye deur Inc 500 Lys van Amerika se vinnigste groeiende maatskappye drie jaar in 'n ry (2004-2006). FXCM Holdings, LLC het sy hoofkwartier in New York, met kantore regoor die wêreld, insluitende VK Japan, Hong Kong, Frankryk, Italië, en Australië, en gereguleer en gelisensieer elkeen van hulle. FXCM het meer as 165,000 verhandelbaar rekeninge op sy platforms en 'n maandelikse gemiddelde van meer as 250 miljard in die handel volume. Sien hersiening van FXCM by DailyForex. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Forex Swing Trading Met 'n 34-dag EMO oorwinning in 'n Trendless mark Forex swing handel is 'n meganiese handel metode wat oeste winste uit forex pare oor 'n tydperk van een tot 'n paar dae. Sommige Forex swing handel strategieë te produseer ho-hum resultate in trendless markte. Tog, vyf het ek gevind dat 'n strategie wat gebaseer is op 34-dag eksponensiële bewegende gemiddeldes werk goed, selfs tydens reeks-gebonde sywaarts markte. Met die forex swing handel strategie wat hieronder beskryf word, ek my meganiese handel stelsel om voordeel te trek uit korttermyn prystendense en patrone wat ek anders uit te mis op te neem. Eerstens, laat my definieer die term forex swing handel. Dit beteken handel gebaseer op kort termyn prys swaai. Die prys van die forex paar beweeg heen en weer tussen swing punte, wat die buigpunte binne 'n algehele prysklas of kanaal is. Die rigting van die swing handel kan óf lank of kort wees. Forex swing handel posisies word gewoonlik gehou word vir 'n langer tydperk as 'n dag-handel, maar vir minder tyd as koop-en-hou strategieë wat betrek hou posisies vir weke of maande. Forex swing handel bied 'n ideale meganiese handel strategie vir 'n onafhanklike handelaars soos ek, want my algo handel stelsel vinnig kan herken en meer doeltreffend te ontgin kort termyn prysbewegings as groot institusionele handelaars kan. Die basiese beginsels van die forex swing handel Alhoewel sommige handelaars van toepassing swing handel te voorrade, in my ervaring forex swing handel is die ideale vorm van swing handel. En, forex swing handel is beter as die dag handel of langtermyn-tendens handel. Hier is my redenasie: Hoewel dag handel goed vir risikobestuur kan wees aangesien die handelaar kom nie t hou posisies oornag, dit beperk ook die wins potensiaal, aangesien groot prysbewegings oornag kan plaasvind nie. Tendens handel kan die winste van die langer termyn prysbewegings te vang, maar dit plaas ook die handelaar in 'n posisie van die gesig staar kommerwekkende onttrekkings terwyl die wag op die verwagte voortsetting van 'n tendens. Forex swing handel bied die beste van beide wêrelde: Dit het die voordele van die tendens handel en dag handel, maar sonder die nadele van óf metode. Die vier en twintig-uur aard van valutamarkte is ideaal vir swing handel. Met my meganiese handel stelsel, ek geniet 'n groot kompromie tussen die twee uiterstes van die dag handel en tendens handel. Ek vind tendense kort termyn in die forex mark, ry hulle tot winsgewendheid, dan het ek verlaat my posisie reg wanneer die prys beweging eindig. My meganiese handel stelsel oes klein, maar bestendige winste wat optel met verloop van tyd. Selfs in 'n skynbaar-trendless mark, kan ek nog steeds suksesvol wees. My ambagte is gebaseer op 'n outomatiese data-ontleding in real-time, en my handel ALGOS bied super-vinnige handel teregstellings. Die beste van alles, is my handel besluite wat gebaseer is op objektiewe parameters in plaas van vertroue op my emosies oor 'n spesifieke mark. Forex swing handel reëls Kennis van die beste toegang en uitgang punte is die sleutel tot suksesvolle forex swing handel. Deur die magie van 'n meganiese handel stelsel wat die beste aanwysers en effektiewe algoritmes gebruik, ek don t nodig het om perfekte tydsberekening het. Forex swing handel kan word wat gebaseer is op 'n eenvoudige stel reëls, of jy kan jou meganiese handel stelsel program om 'n bietjie meer gesofistikeerd stel reëls gebruik, soos ek. In forex swing handel, my meganiese handel stelsel maak gebruik van 'n stel van wiskundige reëls en aanwysers vir die koop en verkoop van buitelandse valuta pare. Deur te vertrou op my meganiese handel stelsel eerder as handleiding handel, Ek geniet 'n paar voordele. Onder die eenvoudigste benaderings is dié wat die prys van 'n forex paar meet deur gebruik te maak van 3 verskillende bewegende gemiddeldes gebaseer op die sluiting van pryse. Die meganiese handel stelsel is geprogrammeer om die forex paar lang wanneer die 3 bewegende gemiddeldes word in lyn in 'n opwaartse rigting handel. Net so, is die forex paar kort verhandel wanneer die 3 bewegende gemiddeldes afwaartse pad. Hoe my forex swing handel strategie werk gebruik ek 'n forex swing handel strategie waarmee my neem voordeel van redelik kort termyn prysbewegings, so ek kan baat selfs in 'n algehele trendless mark. Ek het 'n betroubare en betroubare kort termyn Trendline-tempo strategie, en dit kan 'n hele paar pitte van die tipiese wen handel oes. Die geheim is om die beste lengte van tyd gebruik vir die bewegende gemiddeldes, asook die regte tipe van bewegende gemiddelde. Eerder as om die gebruik van 'n eenvoudige bewegende gemiddelde (MA of SMA), B-program my meganiese handel stelsel om 'n eksponensiële bewegende gemiddelde (EMA) gebruik. Die EMO is soortgelyk aan die gewone MA, behalwe dat dit gee meer gewig aan die mees onlangse data. Ek doen dit omdat die EMO vinniger na die nuutste prysveranderings as die eenvoudige MA doen reageer. Hierdie tipe van bewegende gemiddelde laat my wen in markte wat trendless oor langer tydperke sal verskyn. Sommige handelaars gebruik óf 'n 12-dag of 26-dag EMO, veral om aanwysers te skep soos die gewilde bewegende gemiddelde konvergensie divergensie (MACD) aanwyser, of 'n persentasie prys ossillator (PPO). En, in vergelyking met die 50-dag en 200 dae EMA word dikwels gebruik om veranderinge in 'n lang termyn prystendense sein. In plaas daarvan, vir my forex swing handel Ek gebruik die 34-dag EMO (ook bekend as 'n 34ema), want ek ve gevind dat dit bied die beste manier om kort tot middel termyn tendens rigting in die forex mark te bepaal. Natuurlik, kan jy eksperimenteer deur terug te toets verskillende tydperke in jou eie gekose markte. Probeer 7-, 14-, 25- of 50-dag EMA om te sien of hulle beter vir jou spesifieke forex paar werk. Tog, na my eie lang navorsing, vir my 'n 34ema werk die beste. My Koop reëls vir forex swing handel gebruik van my meganiese handel stelsel, Ek gee die forex swing handel net ná 'n onderbreking in die tendenslyn. Op grond van die 34-dag EMO, my meganiese handel stelsel horlosies vir 'n prys tydren of nadeel. Dan, sodra dit tydren of nadeel struikel, my meganiese handel stelsel die handel voer. So, hier is die stappe wat ek gebruik. Ek programmeer my meganiese handel stelsel so dit sal: 1. Watch vir 'n afwaartse onderbreking van die tendenslyn 2. bevestig dat die prys beweeg bo die 34-dag EMO (34ema) 3. Na die tendenslyn tempo afwaartse, kyk na die prys hoogtepunte van die daaropvolgende kandelaars 4. wag om die sein kandelaar dat die kers met 'n hoë wat laer is as die voorafgaande kers se hoë 5. as dit kers se hoë is, nie nagekom word sien, my stelsel koop onmiddellik by markprys 6. Of, my stelsel kan 'n koop-stop uit te voer net 'n paar pitte oor die hoogtepunt van die sein kandelaar op die manier, as die prys verbreek sy hoë, sal my bestelling uitgevoer 7. As my buy-aftrekorder isnt veroorsaak, en indien die kandelaars voortgaan laer hoogtepunte stel, my stelsel beweeg die koop-aftrekorder prys om die agtereenvolgens-laer hoog op elke kandelaar wat vorme uiteindelik, die prys sal opwaarts beweeg en aktiveer my bestelling. Vir doeleindes van risikobestuur in forex swing handel, my meganiese handel stelsel plaas outomaties 'n stop-verlies einde net 'n paar pitte onder die lae van daardie kers wat my bestelling veroorsaak. Ek ry die kort termyn swaai, dan oes die winste en die bestuur van die risiko's as later in hierdie artikel beskryf. My sell reëls vir forex swing handel Die verkoop reëls vir my forex swaai handel stelsel is presies die teenoorgestelde van die reëls koop. Die gebruik van die 34ema as die primêre aanwyser, my meganiese handel stelsel sal: 1. Watch vir 'n opwaartse tempo van die tendenslyn 2. bevestig dat die prys is laer as die 34-dag EMO (34ema) 3. Na die tempo, monitor die prys laagtepunte van die kandelaars 4. die sein kandelaar sal die een wat 'n lae wat hoër is as die vorige kers se lae wanneer daardie kers se lae is gebreek het nie, my meganiese handel stelsel verkoop onmiddellik by markprys 5. Alternatiewelik my forex swing handel program kan 'n koop-aftrekorder stel net 'n paar pitte onder die lae van die sein lamp, so as die prys oortredings wat laag is, is my bestelling uitgevoer. En, aangesien goeie risikobestuur is noodsaaklik vir oorlewing in forex swing handel, my meganiese handel stelsel stel 'n stop-verlies einde net meer as die hoogtepunt van die kandelaar wat my inskrywing orde veroorsaak. Die opstel van wins teikens en die bestuur van winste in forex swing handel Forex swing handel werk die beste vir my toe ek m nie gulsig. Sommige handelaars, veral diegene wie se handel strategieë is net winsgewend gedurende groot skuiwe, probeer om te veel uit elke handel druk. Deur dit te doen, waag hulle dikwels verloor al die winste uit daardie bedryf. Ek het 'n ander filosofie. Sedert markte is dikwels trendless of handel sywaarts vir lang tydperke, ek het baie van die handel geleenthede. Ek m nie in 'n haas om 'n moord op elke handel te maak. Ek d eerder kry 'n klein hoeveelheid van baie ambagte, want daar is minder risiko vir my dat die pad. Wanneer die handel gaan in my rigting en ek m in die wins sone, ek sluit my winste deur die programmering van my meganiese handel stelsel om te gebruik sleep tot stilstand kom wat daarmee gepaard effens beweeg agter die huidige prys. Ek gebruik my meganiese handel stelsel op te rig die sleep tot stilstand kom net 'n paar pitte onder of bo elk van die opeenvolgende slote en hope tydens forex swing handel. My forex algoritmes kies die sleep tot stilstand kom wat gebaseer is op die heel-kort termyn ondersteuning en weerstand vlakke. Deur die oprigting sleep tot stilstand kom op hierdie manier, gewoonlik vermy ek voortydig gestaak word. As die kort termyn tendens voortduur, kan ek dikwels ry dit vir 'n paar dae. En ek het altyd baie handelsgeleenthede, so ek m nie voel onder druk in 'n marginale handel wat draai teen my te bly. Voordele en risiko bestuur van forex swing handel ek kort termyn trendlines en prys aksie met groot vrug. Wanneer 'n prys deur middel van sy tendenslyn breek, dit is gewoonlik 'n teken dat die tendens is om te verander. My meganiese handel stelsel help my 'n nuwe handelsmerk aan die begin van die nuwe tendens betree. My 34-dag EMO forex swing handel strategie gee my baie voordele solank ek risiko's te bestuur gepas. Hierdie strategie kan my handel met die kort termyn tendens te vermy, terwyl die groot onttrekkings dat sommige handelaars ervaring deur 'n poging om langtermyn-tendense te volg. My 34-dag forex swing handel strategie bied 'n kritiese voordeel bo die meeste forex swing handel strategieë. Sedert bewegende gemiddeldes is in wese agter aanwysers, die keuse van die regte tyd raam is die sleutel tot sukses. Baie forex strategieë is gebaseer op eenvoudige bewegende gemiddeldes of langer termyn bewegende gemiddeldes. So, hulle gewoonlik swak presteer in trendless markte. Tog, my 34-dag EMO strategie gebruik 'n tydperk wat meer effektief as meer MA tydperke is. Ten einde die voordele van my stelsel geniet, moet ek die risiko's behoorlik te bestuur. Algehele, die risiko's van forex swing handel is vergelykbaar met 'n ander tipe van spekulatiewe handel. In markte wat heeltemal trendless oor die kortste tyd periodes is, dit is belangrik vir my om te verseker dat my stop verliese is redelik styf. Aan die ander kant, tydens bul of beermarkte forex swing handel kan selfs meer winsgewend te maak. Soms, sal die mark 'n skielike skerp skuif in so 'n kort tydperk van die tyd dat die swing punte gewen t deur my meganiese handel stelsel bespeur maak. Gaping-up of gaping-down breakouts kan so vinnig dat my meganiese handel stelsel isnt staat om doeltreffend te reageer gebeur. Tog, deur die gebruik van die 34-dag EMO, ek dra gewoonlik in staat om deel te neem in die meeste markte beweeg, terwyl die voorkoms van vals seine in 'n algehele trendless of sywaarts mark. 34-dag EMO is die beste forex swing handel aanwyser vir my Vir my is die gebruik van 'n 34-dag EMO aanwyser is die beste grondslag vir my forex swing handel. Ek het dit gebruik om te ontwikkel en verfyn 'n wen-strategie vir my meganiese handel stelsel. Dit bied my die beste van beide wêrelde en dit werk selfs in die markte wat trendless kan verskyn om langer of korter tydperke van bewegende gemiddeldes. En, ek m nie die enigste handelaar met behulp van 'n 34-dag EMO strategie in die forex mark. Gedurende die afgelope paar jaar is daar s is 'n bietjie navorsing oor forex swing handel met behulp van 34ema as 'n aanduiding, asook baie van die artikels en handelaar gesels oor hierdie tipe strategie. As jy 'n ernstige forex handelaar weer, en jy weer 'n bietjie gefrustreerd deur markte wat trendless lyk, ek stel voor dat jy probeer om 'n 34ema strategie vir jou forex swing handel. Kommentaar Passiewe Inkomste met Algorithmic Trading Die Sleutel tot suksesvolle Forex Trading Wat sal Smart Algo Handel vir jou doen op smart Algo Handel sal jy 'n gids tot die basiese beginsels met betrekking tot Forex Algo Trading en Forex Robots wat jou sal help jy 'n winsgewende handelaar Op hierdie leer vind webwerf sal jy Gratis FX Robots, wat ontwerp is om jou te help op jou reis na 'n sekere vlak van finansiële vryheid deur Forex Trading te vind. Smart Algo Handel is 'n sagteware huis dat robotte ontwikkel gebaseer algoritme vir outomatiese forex Algo Trading. Die doel van hierdie webwerf is om almal wat wil voer, om die wêreld van algoritmiese handel en belegging in die algemeen en help om geld te maak in Forex mark met algoritmiese handel Ons maatskappy Smart Algo-Handel glo dat die tegnologie van algoritmiese handel is wenslik en behoort wees vir almal beskikbaar in die wêreld en nie net die domein van banke en verskansingsfondse en dies meer. As jy don t enige kennis van outomatiese handel en beleggings in die algemeen, beveel ons begin met 'n gids spesiaal geskryf vir jou Hoe om geld te maak in die Forex mark met Algo Trading Hierdie gids sal jou help om al die maniere verstaan ​​waarin beleggings kan wees blootgestel aan die wêreld in die algemeen en in die besonder outomatiese forex in 'n redelike tyd en kennis. Webwerf-inhoud sal tot tyd verander word van tyd en nuwe geleenthede sal opgelaai word op hierdie webwerf, byvoorbeeld, 'n nuwe Forex Robots ons is besig om op, het die ontwikkeling van kommersiële samewerking en ingenieurs van regoor die wêreld, en beleggings geleenthede van ander PAMM produkte platemaatskappye samewerking. Laat ons die werk te doen vir jou en ons sal julle bring beleggings geleenthede wat nie veel kennis of poging vereis. Ons nooi jou uit om die webwerf gereeld te besoek om te sien of nuwe geleenthede bygevoeg. Daarbenewens sal ons gelukkig wees as jy deel van die sosiale netwerk vriende deur te kliek op die knoppies aan die kante en ook hulle bekend te stel aan die wêreld van algoritmiese handel en help hulle om 'n bietjie geld in die Forex mark te maak met outomatiese forex. Smart Algo-Handel sal jou help om geld te maak in Forex mark en geniet passiewe inkomste en finansiële vryheid Gratis FX robot - Ons het 'n ooreenkoms gesluit met die bekende makelaars vir jou. Jy don t nodig het om te betaal vir FX robot want as deel van die transaksie die makelaar sal ons betaal vir 'n jaar lisensie wat u sal gebruik. Deur die lees van die E-Book gids oor hoe om geld te maak in die Forex mark met Algo Trading jy sal verstaan ​​Algo handelsgebied en vind 'n vinnige en maklike manier om finansiële vryheid en passiewe inkomste. Kies bonus van die Forex Brokers Bonus benewens ons groot forex robot wat jy van ons gratis kry. Smart Forex Robot - vir die aankoop en die werking van 'n kundige adviseur (robot). Smart Forex robot is beplan en ontwerp om 'n generiese Expert adviseur te wees vir elke munt pare. Gratis Expert adviseur vir Meta Trader 4 Algo handel ook bekend as algoritmiese handel en black box handel bestaan ​​uit handel stelsels wat uiters afhanklik van ingewikkelde wiskundige formules saam met topspoed rekenaarprogramme om strategieë van die saak besluit is. Hierdie strategieë gebruik maak van elektroniese platforms om insette bestellings met 'n algoritme wat programme uitvoer Deur admin 26 Mei 2016 Hoe die Ekonomiese masjien Werke Leer uit Billionaire hedge fund bestuurder Ray Dalio hoe die ekonomiese masjien werk in 'n 30 minute geanimeerde video. Laat ons Forex robot doen jou handel in bykomend tot die forex makelaar Bonus hieronder. Deur admin Maart 21, 2016 Gratis Forex Robot-Die Sleutel tot suksesvolle Forex Trading Individue wat wou Vry van skuld te wees en geld te spaar terwyl die lewe hul lewens tot die volste oord om forex. Hierdie tipe van die saak beloof konsekwent vloei van gewenste hoeveelheid kontant selfs sonder volledige kennis oor die mark en oor die handel self. Dit By admin September 13, 2015


No comments:

Post a Comment