Tuesday, October 4, 2016

Football Trading Strategies On Betfair

Betfair Football Trading: Hoe om te verseker 'n Wins Football Trading is 'n baie gewilde onderwerp en baie mense sukkel met termyn winste lank. Hierdie handleiding is daarop gemik om jou te leer hoe om 'n winsgewende sokker handelaar in dubbel vinnige tyd geword. Daar is baie maniere om handel sokker en een van die gewildste is die lê van die teken en dan back dieselfde span by 'n hoër kans om 'n wins gelyk. Dit verstom my hoe baie mense beweer dat hulle hierdie strategie ken, maar nog steeds in gebreke bly om geld te maak. Hierdie strategie is statistiek gebaseer en ek gaan jou wys hoe om dit te doen die winsgewende manier. In die eerste plek, moet jy 'n wedstryd te vind waar die waarskynlikheid van 'n trekking tussen die spanne is klein en daar is 'n goeie kans om ten minste een doel voor oë word aangeteken. Dit kan gedoen word met 'n verskeidenheid van statistieke wat ek t in gewen gaan nou maar weer terug te kom aan die einde van die handleiding. Vir die doel van hierdie handleiding, sal ons die o.21 Engeland teen Roemenië wedstryd te kies. Na afloop van die wedstryd is geïdentifiseer, dit raak redelik maklik omdat al wat ons moet doen, is om te lê die trekking: Uit die bogenoemde kiekie kan ons sien dat ek vyf gelê die trekking vir 20 en ek m gevaar 58.00 van my eie geld. Dit weddenskap gemaak voor die wedstryd in-play gegaan (vir hierdie spesifieke verbintenis, is dit omstreeks 13:00 in die middag). Een ding om daarop te let is dat ons 58,00 is nooit in gevaar stel. Laat ek herhaal. Ons sal nooit verloor ons hele 58.00. Met behoorlike afrit strategieë, die mees ons staan ​​om te verloor is sowat 25 - die meeste mense nie 'n behoorlike afrit strategie gerugsteun deur statistieke het en dit is hoekom hulle misluk. Fase 2 van die handel uitgevoer word wanneer 'n span tellings 'n doel. Wanneer 'n span tellings, die trekking prys gewoonlik styg en dit is waar ons ons geld. in hierdie wedstryd en Engeland telling agt minute sodat Ek die trekking vir 20 tot 'n groen skerm bereik: Ons kan sien uit die bogenoemde kiekie dat in plaas van die gevaar 58,00 ons het nou 'n kans om te wen 58,90 indien die spel eindig gelykop. Jy kan besluit of jy wil om dit te verlaat hierdie punt, maar ek verkies om gelyk te waar moontlik, so ek het met behulp van die stappe in my gelyk Betfair wins handleiding: Ek geplaas 'n ander uitleg van 8,61 by 7.2 wat 'n wins van 8,18 maak nie saak wie het gewaarborg op die sokker wedstryd te wen. Sommige van die dinge wat in gedagte gehou moet word wanneer die handel op sokker wedstryde is: - Watter handel sokker en waarom - Wanneer 'n sokker wedstryd verlaat as dit alles peervormige - Wat doen jy wanneer die buiteperd tellings eerste en daar is min of geen beweging op die trekking prys - Wat moet jou begin bankrekening en waarom - Wat moet jou spel te wees en hoekom Vir meer inligting oor die sokker handel, beveel ek Total Football Trading deur Mark Andrews. Dit is waarskynlik die beste sokker handel pakket beskikbaar op die oomblik en bevat 10 sokker handel stelsels wat pre-wedstryd en in-spel strategieë te dek. Jy sal ook toegang tot hul nuttige lede gebied verkry en word uitgenooi om al die nuutste stelsels te toets vir gratis. Football handel strategieë Football handel strategieë ek vyf probeer my hand te handel op die perde, maar ek net nie lyk die Nack daarvoor nog Im gaan hê om te leer hoe om die grafieke te lees akkuraat dan ek sal dit weer probeer om met papier verbintenis het in die tussentyd ve ek gevind sokker handel baie winsgewend (versigtig soos ek vyf is met behulp van 'n relatief lae stakes). Hier is die strategieë ek vyf is die gebruik van. 1. Lê die trekking vind ek 'n wedstryd wat ek glo beslis gewoond n 0-0 gelykop wees. Byvoorbeeld Birmingham Vs Blackburn op 15/12/09. Ek steek 'n leek in min of meer 3.6. Sodra iemand tellings Ek dink sien die agterkant prys vir die trekking skiet reg en ek terug vir 'n lekker wins. Hierdie strategie werk baie goed in die veronderstelling sy nie 'n 0-0 gelykop, so sy bes om 'n bietjie navorsing te doen om seker te maak jy dit nie kry Stung. Die wonderlike ding oor hierdie strategie is daar byna nooit enige 0-0 trek uit die 41 wedstryde gespeel op Dinsdag regoor die wêreld net een geëindig in 'n 0-0 gelykop. Neem 'n blik op die Premierliga resultate en jy sal sien 0-0 net bekruip baie selde en sy op wedstryde ek wouldnt het gekies vir elk geval 2. Onder 2.5 Doelwitte / eerste doel ek ve net probeer om hierdie strategie vir eens en dit werk goed. Basies voor die wedstryd begin jy terug 0-10 minute in die eerste doel mark. Jy het ook weer onder 2.5 Doelwitte (met 10x soveel as wat jy gerugsteun 0-10). So jy kan 25 op 0-10 minute en 250 op Onder 2.5 Doelwitte. Sodra die wedstryd kry in die spel wat jy nodig het om 'n ogie te hou oor die tyd / telling hou, dus is dit d ideaal om dit te doen met 'n TV-wedstryd wees. As iemand tellings binne die eerste tien minute, sal jy wen met jou 0-10mins terug verbintenis, op hierdie punt moet jy ook lê die Onder 2.5 Doelwitte vir 'n klein algehele wins. As no1 tellings teen die tyd dat die klok slaan 09:59, lê die Onder 2,5 (die uitleg prys sal aansienlik gedaal het genoeg om 'n lekker algehele wins te verseker). Maak nie saak wat jy doen, doen die klok nie laat gaan afgelope 10 minute asof 'n doel gaan in by 10:01 die strategie is redelik deurmekaar en jy sal net moet 'n verlies of hoop no1 anders tellings 3. terugneem en lê voor die wedstryd begin dit is een wat ek m uit te probeer vandag op die Fulham vs Man wedstryd. Eintlik het ek nagegaan op oddschecker die kans vir Man om te wen oor 'n klomp van die beroepswedders. Ek het opgemerk dat die 1,7 aangebied by Betfair is relatief hoog in vergelyking met die hou van 1.57 aangebied by Coral, Betfred, Skybet ens So ek het gerugsteun 1.7 op Betfair. Voor die wedstryd begin (en as 'n toestroming van verbintenis op die mark) Ek sou verwag dat die prys op Man wen om pryse op ander beroepswedders weerspieël en kom neer op sowat 1,6. Ek sal Man lê voor die wedstryd begin en verkieslik 'n lekker wins :-) Wel, dit is net drie strategieë wat ek vyf is uit te probeer. Ek is seker vir die meeste van julle sal hulle niks nuuts nie, maar hopelik hulle sal help om 'n paar mense uit OK. So, wat ander sokker handel strategieë is daar dat 'n skoot 2. Onder 2.5 Doelwitte / eerste doel ek ve net probeer om hierdie strategie vir eens en dit werk goed die moeite werd is. Basies voor die wedstryd begin jy terug 0-10 minute in die eerste doel mark. Jy het ook weer onder 2.5 Doelwitte (met 10x soveel as wat jy gerugsteun 0-10). So jy kan 25 op 0-10 minute en 250 op Onder 2.5 Doelwitte. Sodra die wedstryd kry in die spel wat jy nodig het om 'n ogie te hou oor die tyd / telling hou, dus is dit d ideaal om dit te doen met 'n TV-wedstryd wees. As iemand tellings binne die eerste tien minute, sal jy wen met jou 0-10mins terug verbintenis, op hierdie punt moet jy ook lê die Onder 2.5 Doelwitte vir 'n klein algehele wins. As no1 tellings teen die tyd dat die klok slaan 09:59, lê die Onder 2,5 (die uitleg prys sal aansienlik gedaal het genoeg om 'n lekker algehele wins te verseker). Maak nie saak wat jy doen, doen die klok nie laat gaan afgelope 10 minute asof 'n doel gaan in by 10:01 die strategie is redelik deurmekaar en jy sal net moet 'n verlies of hoop no1 anders tellings Ongelukkig dink ek dat neem wat jy sê is verkeerd, indien daar 'n tegniek waarmee ons gewen noodwendig dat sou kom lol die probleem is dat as daar geen doelwitte tot die 10de, die uitleg van die onder 2,5 sal nie dek 25 was. Byvoorbeeld, vir 'n kwotasie van 1,82 offplay, later 10minutes wat verbygaan in 1,73, wat dus maak slegs 13 Desember 25-13 Maar miskien dat dit moontlik is om die tegniek MykalD gesê verbeter: 29 Desember 2009 10:14 Ongelukkig dink ek dat dit wat jy sê is verkeerd, indien daar 'n tegniek waarmee ons gewen noodwendig dat sou kom lol die probleem is dat as daar geen doelwitte tot die 10de, die uitleg van die onder 2,5 sal nie dek 25 was . Byvoorbeeld, vir 'n kwotasie van 1,82 offplay, later 10minutes wat verbygaan in 1,73, wat dus maak slegs 13 Desember 25-13 Maar miskien dat dit moontlik is om die tegniek Jy het om te kyk vir wedstryde wat in aanmerking te verbeter. Die beste resultate met hierdie strat gevind waar: Onder 2.5 2.2 of meer en eerste doel 0-10 5.0 of meer Die prys van die U2.5 gaan dan af genoeg om die 0-10 dek. MykalD gesê: 30 Desember 2009 00:48 3. Terug en lê voor die wedstryd begin Dit is een wat ek m uit te probeer vandag op die Fulham vs Man wedstryd. Eintlik het ek nagegaan op oddschecker die kans vir Man om te wen oor 'n klomp van die beroepswedders. Ek het opgemerk dat die 1,7 aangebied by Betfair is relatief hoog in vergelyking met die hou van 1.57 aangebied by Coral, Betfred, Skybet ens So ek het gerugsteun 1.7 op Betfair. Voor die wedstryd begin (en as 'n toestroming van verbintenis op die mark) Ek sou verwag dat die prys op Man wen om pryse op ander beroepswedders weerspieël en kom neer op sowat 1,6. Ek sal Man lê voor die wedstryd begin en verkieslik 'n lekker wins :-) Hoe het hierdie een uit te werk vir jou Het jy die 1.6 voordat KO thomasz1 gesê: 30 Desember 2009 04:05 AM Jy het om te kyk vir wedstryde wat kwalifiseer. Die beste resultate met hierdie strat gevind waar: Onder 2.5 2.2 of meer en eerste doel 0-10 5.0 of meer Die prys van die U2.5 gaan dan af genoeg om die 0-10 dek. ok dankie, im glad conviced deur die tegniek, cuz i don t glo dat kans verminder genoeg (2,4 tot ongeveer 2,14-2,13 sal die minimum wees om in positiewe, so in 10minutes dit lyk vir my te veel), maar ek sal seker maak dat môre (eerder vandag). en Ek sal julle op hoogte van die resultat maak. Temujin gesê: 30 Desember 2009 05:15 As as jy suggereer dat 1/41 einde in 'n 0-0 gelykop, en die 0-0 is gewoonlik 10-13 dollars Ek dink sou jy beter wees om net af te haal jou speletjies en lê reguit uit die 0-0. Jy sal kry gesteek 1 in 41 keer, en wen die ander 40. 40 keer jy 'n eenheid, 1 keer te wen jy verloor 12 41 wedstryde, 28 eenhede wins. Ek vermoed dat jou syfers is inderdaad verkeerd, maar stof tot nadenke as jy is goed in die pluk van die waarde speletjies. Maar dan, waarom handel spreek as jy net kan lê op so 'n uiterste waarde MykalD gesê: 30 Desember 2009 16:42 ok dankie, im glad conviced deur die tegniek, cuz i don t glo dat kans verminder genoeg (2, 4 tot sowat 2,14-2,13 sou wees om die minimum te wees in 'n positiewe, so in 10minutes dit lyk vir my te veel), maar ek sal seker maak dat môre (eerder vandag). en Ek sal julle op hoogte van die resultat maak. Watter soort staking gebruik jy op die U2.5 en 0-10 As ek reg onthou, moet dit 10 eenhede op U2.5 en 1 eenheid op 0-10, geen As jy weer U2.5 2.20 en rug 0- 10: 5, neem aan jy het 100 op die U2.5 en 10 op die 0-10, die U2.5 hoef net om af te gaan na 2.0 om gelyk te breek, wat baie uitvoerbaar in 10 min. thomasz1 gesê: 30 Desember 2009 17:11 Woensdag 13 gesê: 30 Desember 2009 20:01 Ek het so pas na aanleiding van Anderlecht teen Zulte, wat 'n uitstekende kans gehad het, as reccomended vir hierdie strategie, en, vir julle, dit vertel lyk nie helder nie, maar ook lyk nie heeltemal onbruikbaar laat ons kyk: 'n paar uur voor afskop, doel in 1-10 beskikbaar was om terug by 5.00 (lê by 5.10), en onder 2.5 beskikbaar om terug was by 2.30 (lê 2.34) Ek didn t kyk immediatelly voor afskop, maar ek dink daar was geen groot veranderinge. Op elfde minuut doel in 1-10 minute was dit duidelik verloorder, terwyl hy onder 2.5 beskikbaar te lê by 2.18 was. Op bo spel, sou 'n mens verloor 10 punte ingelê pale 1-10, terwyl die handel op onder 2.5 groen bedrag sou opbrengs van 5,22 (komm. 5 ingesluit), wat beteken algehele verlies van 4,78 eenhede as ons dink dat 'n mens 'n vroeë onder geplaas 2.5 verbintenis, en het t ooreenstem by 2.34, en dan gewaag n bietjie plaas lê weddenskap op 'n blok laer, 2.16, sou dit groen van 7,91 oplewer (komm. 5 ingesluit, ook), maar dit is nog steeds verloor. Dit is 19 minute van die wedstryd, en onder 2.5 is beskikbaar om uit te lê by 1.93, wat beslis sal lei tot algehele wins van sowat 8 eenhede ten einde wins te maak, onder 2.5 moet gelê op nie hoër as 2,06, wat, ek dink , hapenned somewher rondom 14 minute van die wedstryd so, hierdie strategie laat handelaar blootgestel vir diegene 4 minute, ten minste in hierdie voorbeeld. Alhoewel, ek opgemerk 'n ander ding: onder 1.5 beskikbaar om terug te 4,80 (lê by 5.10) in dieselfde tydperk voor die wedstryd in die 11de minuut was, eerste kans beskikbaar om terug was 4,30 (unfortunatelly, ek het vergeet om te lê kans sien in daardie oomblik ) As 'n mens kry ooreenstem sy lê weddenskap teen hierdie prys, dit maak groen van 11,04 eenhede ná kommissie, wat beteken algehele wins, strategie werk in hierdie geval Verder, gegewe die verskil tussen rug en lê kans voor spel (4,80 / 5,10), ek m redelik seker dat vroeë geplaas verbintenis kon kry ooreenstem op 4,90 of selfs 5,00, wat verdere increses wins ek aangeteken kans vir onder 3.5 en 4.5 (1.49 / 1.51 en 1.20 / 1.21 voor af te skop, en 1.40 en 1.17 in die 11de minuut), maar hulle kan t lewer 'n wins te maak. Lyk interessant, en die moeite werd om verdere ondersoek thomasz1 gesê: 30 Desember 2009 20:12 Ongelukkig het ek Woensdag 13 is reg, op die wedstryd van Manchester, 2,48 offplay en 2,38 nadat 10minutes gesê: 31 Desember 2009 12:05 Jy weet, Manchester was 'n swaar gunsteling in daardie geval, is die kans don t laat val so vinnig as wat in die spel van twee gebalanseerde spanne soortgelyke geval was met ek dink hierdie strategie moet ondersoek word in ten minste sowat twintig meer wedstryde, voordat ons tot die gevolgtrekking as dit is die moeite werd om handel of nie. maar dit is te laat vir hierdie jaar, ons sal dit doen volgende jaar wens julle almal gelukkige nuwe jaar, en kan dit bring alles van die beste vir jou en jou gesin Ted gesê: 31 Desember 2009 13:27 Ja, as U sê, die warm kans-op skote dws rangers / Celtic by die huis, hou hul prys, tot op die punt dat hulle kan ondersteun by ko as Don t telling, kan rooi ná 'n halfuur vir grondboontjies. Die klein ou vlieg in die karringmelk is moet die longshots telling, ons weer tussen 'n rots 'n harde plek Enigeen wat kans-op lê favs, moet kyk nie verder as die vinnig bewegende rustyd mark, kan groen uit pronto wins, as ons verloor ons bottel Nosferatu gesê: 17 Januarie 2010 23:02 as as jy suggereer dat 1/41 einde in 'n 0-0 gelykop, en die 0-0 is gewoonlik 10-13 dollars Ek dink sou jy beter wees om net af te haal jou speletjies en lê reguit uit die 0-0. Jy sal kry gesteek 1 in 41 keer, en wen die ander 40. 40 keer jy 'n eenheid, 1 keer te wen jy verloor 12 41 wedstryde, 28 eenhede wins. Ek vermoed dat jou syfers is inderdaad verkeerd, maar stof tot nadenke as jy is goed in die pluk van die waarde speletjies. Maar dan, waarom handel spreek as jy net kan lê op so 'n uiterste waarde Ek stem saam dat hierdie syfers is verkeerd. 1 in 41 wat 'n goeie dag vir stakers (of 'n slegte dag vir wagte) moes gewees het. Huidige persentasies van 0-0 resultate vir Europese premier afdelings dié seisoen wissel van 5 (Engeland en Holland) tot 10 (Duitsland). Hierdie naweek was daar twee 0-0 resultate in die Premierliga, en raai wie die bloedige trekking gelê in altwee Spurs kon nie t selfs sit een afgelope Hull F ing Hull MykalD gesê: 3 Julie 2012 12:29 Ek vermoed jou syfers is inderdaad verkeerd, maar stof tot nadenke as jy goed in die pluk van die waarde speletjies is. Maar dan, waarom handel spreek as jy net kan lê op so 'n uiterste waarde Ou draad, maar net om enige twyfel te rus gegee, dat 1/41 figuur as 'n soort van langtermyn gemiddelde, is inderdaad ver. Dit kom neer op 'n persentasie van 2,44 (geïmpliseer kans 41). Soos gesê in helmknop antwoord, moet dit 'n goeie dag vir stakers gewees het. Neem 0-0 statistieke vir die groot vier ligas verlede seisoen (Afr Pr, Spa D1, Ita D1, Ger D1), 0-0 plaasgevind n (gekombineerde) Altesaam 126 keer meer as 1446 wedstryde gespeel vir 'n persentasie van 8,71 (geïmpliseer kans van 11.5). Oor die algemeen die 0-0 is reg op die geld. Interessant genoeg, 0-0 plaasgevind die meeste in die Serie A, 44 keer (die volgende hoogste was La Liga op 33 VOORVALLE van 0-0) geweer gesê: 11 Julie 2012 22:04 As jy 'n bietjie van dekking vir 'n U2 wil 0,5 weddenskap waarom nie probeer om steun Enige genoteerde op die CS mark nie beperk deur tyd, en 'n vroeë doel sal die prys te sien effektief helfte, sodat 'n skrapie of naby nul. Na die eerste tien jy nog in die spel en kan gewoonlik groen up of skrapie op AU as daar een doel voor oë in die eerste helfte. Twee doele en jy weer tuis en droog so lank as wat jy het uit die unders handel ok gedryf deur vBulletin 2016 vBulletin Solutions, Inc. Alle regte voorbehou. Skenking System deur vBDonate v1.4.7 PL1 (Lite) - vBulletin Mods 2016 DragonByte Technologies Ltd Kopiereg Talentvolle Mavericks Beperk 2009 - oneindig en buite 'n algemene probleem met die handel die trekking strategieë op Betfair is dat handelaars kry belangrike aspekte van Betfair handel verkeerd. Die idee vir hierdie post het na die lees van 'n blog oor Betfair stelsels waar hulle een of twee poste oor die handel die trekking op sokker gespeel. 'N Leser het opgemerk dat hy as gevolg van die strategie en het 'n reeks van 'n suksesvolle ambagte. Die probleem, en dit is 'n moordenaar probleem, is dat na 'n lopie van winsgewende bedrywe daar altyd volg verloor ambagte wat lei tot groot verloor. Groot verliese het gekom toe die wedstryd didn t gaan as wat verwag is en die handelaar gewag om te sien of die handel winsgewend was. Hoop en preying vir hul geluk tydens 'n wedstryd is nie 'n goeie handel filosofie. Hoe kan 'n handelaar weet as 'n bedryf eerste gaan sleg Underdog tellings. Don t laat gelykop minder geneig (wat wil handelaars wil), in werklikheid, dit maak dit meer waarskynlik. Markte sal verwag dat die gunsteling sal telling 'n trekking meer geneig. As sodanig die trekking kans gewoonlik daal, afhangende van hoe die gunstelinge teenaanval. Nóg span telling. Niks soos sit deur middel van 'n sokker wedstryd met geen doelwitte kyk trekking kans te verminder en die waarde van jou handel wegkwyn. Buiteperd tellings 'n doel om die telling lyn vlak. Dit kom nie t gaan oor ons tog. Trading moet emosieloos Die oplossing vir groot verliese op die handel die trekking Om te verhoed om in dieselfde situasie as ons mede-handelaar genoem voordat handelaars moet konsentreer op twee gebiede, wat pasmaat seleksie en afrit strategieë is. Verminder jou verliese in 'n groot manier deur om pasmaat seleksie reg. Dit is waarskynlik die belangrikste aspek van hierdie styl van handel sokker op Betfair. Wanneer speletjies gaan soos verwag ambagte te wen. Soos handelaars al wat ons nodig het is vir die gunsteling om 'n doel dat dit is aan te teken. Kies die beste wedstryde deur die gebruik van sokker statistieke, onlangse vorm en besering inligting. Hierdie pos sal jy meer inligting oor wat stats te gebruik vir wedstryd seleksie vir Bet handel gee (dit word aanbeveel om hierdie post eerste klaar). Geen handelaar ooit konsekwent gemaak wen ambagte met geen verliese. Dit is 'n statistiese onmoontlikheid. Handelaars moet verwag dat dinge verkeerd gaan en weet wat om te doen as hulle dit doen verkeerd gaan. Dit is hier waar 'n stop verlies afrit strategie is baie belangrik. Stop uit verloor ambagte vroeë en dit sal nie uit te wis al die vorige winsgewende bedrywe. Ervare handelaars sal 'n gevoel van intuïsie gebruik om te besluit wanneer om af te sluit, afkomstig van 'n kennis van die sokker en handel strategie. Minder ervare handelaars moet 'n meganiese stop verlies strategie te volg. As die voorwaardes voldoen uitgang die handel. Geen denke, emosies of intuïsie. Net uitgang. Byvoorbeeld, as die buiteperd tellings eerste uitgang. As die wedstryd voort te lank sonder 'n doel uitgang. Sekere Betfair stelsels te adviseer hoeveel tyd om te verlaat voordat die handel verlaat en sal ander metodes voorskryf om te besluit wanneer om af te sluit. Handelaars moet eksperimenteer om die beste resultate te kry. Maak altyd 'n rekord van resultate van die metodes, stelsels en strategieë wat gebruik word. Deur dit te doen handelaars kan meet hoe veranderinge aan die stelsels effekte winsgewendheid. Byvoorbeeld, kan 'n handelaar wil eksperimenteer met tye. Indien die handel gesluit 5 minute na die buiteperd tellings eerste of 10 minute of moet die handel gesluit as nie-span tellings in die eerste helfte Sommige Premierliga sokkerspanne telling meeste doele in die eerste helfte of tweede helfte sodat dit moontlik is om te maak 'n beoordeling van die vraag of die wedstryd gaan om te beplan of nie. Afrit strategie kom nie t net help handelaars besluit wanneer om te sluit verloor ambagte, maar volgelinge maak die besluit van wanneer om winsgewend handel te sluit. Vir beginners, moet wen ambagte so gou gesluit wees vir 'n wins as die gunsteling tellings en die handel positiewe gaan. Tensy die statistieke gee vertroue dat die gunsteling beslis sal gaan om te wen. Hoe langer die wedstryd gaan voort met die gunsteling met 'n dominante telling lyn hoe meer die trekking kans sal toeneem om die handel meer winsgewend te maak. Hoewel dit nie aanbeveel nie, tensy jy 'n vol vertroue handelaar. Meet prestasie Recording prestasie is wat nodig is om handel winsgewend te maak. Na 20 ambagte of na elke maand terugkyk op jou rekords en meet die treftempo wen om te verloor ambagte. Bereken die gemiddelde wins van wen ambagte deur die byvoeging van die wins uit elke handel en te deel deur die totale getal. Doen dieselfde vir verloor ambagte. Dit sal duidelik wees hoeveel wen ambagte is nodig om te handel winsgewend te maak. Eksperimenteer met pasmaat seleksie of uitgang strategie is 'n goeie manier om aanpassings aan hoe die stelsel verrig maak. Die verandering wedstryd seleksie sal beïnvloed die treftempo. Aanpassing afrit strategie sal die gemiddelde wins en verlies per handel verander. Kry die balans reg en jy het 'n konsekwent winsgewende Betfair handel strategie. Dink aan handel sokker op Betfair as 'n stelsel. Voed jou stelsel met 'n goeie sokker wedstryde om handel te dryf, wat versigtig gekies. Gebruik afrit strategieë om verliese te verminder en om winste vroeë neem. Deur dit te doen sal sukses persentasie te wen ambagte te verloor ambagte te verhoog. Betfair stelsels ten doel om handelaars die beste instellings vir wedstryd seleksie afrit strategieë te gee. Ander stelsels ten doel om handelaars te gee meer winsgewend Betfair strategieë sodat hulle kan konsentreer op die maak van minder meer winsgewend ambagte oor meer sport en markte. Tot einde kan kyk na 'n paar statistieke van die 2011/2012 Engelse Premierliga wat inspirasie vir die keuse van die beste wedstryd seleksie sal gee. Man City gewen 97 van hul tuiswedstryde verlede seisoen en het eers in elkeen. Die eerste doel is behaal ná 'n gemiddeld van 38 minute. Aanbeveling lê die trekking na 15 20 minute en handel uit na Man City telling. net speletjies huis. Chelsea per wedstryd. Wanneer speel by die huis Chelsea is gewoonlik die gunstelinge. Met so baie doelwitte Chelsea tuiswedstryde is goed vir trekking en oor / onder doelwit handel. Verbeter prestasie Neem advies van die professionele as leer wat sokker handel strategieë beste is vir verskillende situasies. Deel dit:


No comments:

Post a Comment